آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فوتبال هند تعلیق شد| هشدار به فوتبال ایران!

  • کد خبر: ۱۲۱۳۹۷
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
فوتبال هند تعلیق شد| هشدار به فوتبال ایران!
فدراسیون جهانی فوتبال، فدراسیون فوتبال هند را به حالت تعلیق درآورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، درشرایطی که فوتبال هند قرار بود میزبان جام جهانی نوجوانان باشد، فیفا این فدراسیون را به دلیل دخالت اشخاص ثالث به حالت تعلیق درآورد.

این مهم در شرایطی رخ داده که کمتر کسی فکرش را هم می‌کرد که این کشور با تعلیق روبه رو شود، اما فیفا بار دیگر ثابت کرد در راستای استقلال فوتبال از نهاد‌های بیرونی شوخی ندارد.

حالا می‌توان به جرات گفت که این تعلیق برای هندی‌ها، زنگ خطری برای فوتبال ایران است که در ماه‌های اخیر با واکنش‌های مختلفی از سوی سیاسیون روبه رو بوده‌است.

بازگشت مهدی تاج به عرصه رقابت برای رسیدن به منصب ریاست فدراسیون و ثبت نام وی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال، باعث شد تا بسیاری از نمایندگان مجلس به ویژه قاضی‌زاده هاشمی و پژمانفر در این خصوص اظهار نظر کنند و حتی مدعی شوند کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای جلوگیری از حضور تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال ورود خواهدکرد.

این اتفاقات می‌تواند با توجه به تعلیق فوتبال هند، اتفاقی مشابه را در فوتبال ایران رقم بزند. هنوز فوتبال‌دوستان ایرانی فراموش نکرده‌اند که در دهه ۸۰، تصمیمات عجیب دولت احمدی‌نژاد و دخالت در امور فدراسیون به ریاست دادکان، در نهایت منجر به تعلیق فوتبال ایران شد و مدت‌ها فوتبال ایران را در حالت آچمز قرار داده‌بود.

باید منتظر ماند و دید که آیا این دخالت‌ها از سوی نمایندگان مجلس ادامه‌دار خواهدبود یا سیاسیون از تجربه تلخ فوتبال هند درس خواهندگرفت و بیخیال بازی با دم شیر خواهندشد یا به اظهارنظر‌های عجیب و غریب ادامه خواهندداد و در نهایت تعلیق فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر را رقم خواهندزد.

انتخابات فدراسیون فوتبال ۸ شهریور برگزار خواهدشد و تا این لحظه با تصمیم کمیته بدوی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، عزیزمحمدی و میرشاد ماجدی، ۳ کاندیدای رقابت در فدراسیون فوتبال هستند.

نکته جالب توجه در خصوص قاضی زاده هاشمی اینکه وی از مدت‌ها قبل بار‌ها و بار‌ها در تلویزیون علیه مهدی تاج موضع‌گیری کرد و نشان داد که علاقه ویژه‌ای به مباحث مربوط به فوتبال دارد، اما حتی ۱ بار در خصوص دریافت حق پخش تلویزیونی برای فوتبال ورود نکرده‌است.

حق پخش تلویزیونی یکی از مهمترین منابع مالی فوتبال در اقصی نقاط جهان است که تابحال فوتبال ایران از دریافت آن محروم مانده‌است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->